ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ANNE GABRIELLE LEBRUN HARPIN, ΚΑΝΑΔΑΣ, 2021, 16' ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ
Οι εμπορικές καμπάνιες μεταξύ 1940 και 1970 δημιούργησαν την πεποίθηση ότι οι νέες τεχνολογίες που διευκολύνουν τις οικιακές εργασίες ήταν υπεύθυνες για τη χειραφέτηση των γυναικών στον 20ό αιώνα. Με την επαναχρησιμοποίηση διαφημίσεων και τηλεοπτικών αρχείων, αυτό το ρετρο-φουτουριστικό φεμινιστικό δοκίμιο αμφισβητεί τον συγκεκριμένο καπιταλιστικό λόγο, προκειμένου να εξετάσει τη σχέση μεταξύ γυναικών και τεχνολογίας.